Turbanli ama

merhaba, size istanbuldaki ilk maceramı anlatacağım. avrupa yakasında oturuyorum. 24 yaşımda istanbula geldim, anadolu yakasında haldun alagaş diye bir spor salonu varmış, basketbol maçına gideceğiz. bize bir tarif verdiler. üsküdar/ümraniye halk otobüsüne bindik gidiyoruz. ileriki durakların birinde 3 tane türbanlı kız bindi. tabii pek kız diyemeyeceğim ama dışarıdan görünüşleri öyleydi. bense ilk ikili koldukların arkasına geçmiştim. onlar yavaş yavaş yaklaştılar. bir tanesi benim tuttuğum demirden tutunmaya başladı. başını demire yasladı. ama sonra benim ellerimi yasladığım yere gögüslerini dayadı. önce anlamadım. sonra başı ağryormuş gibi daha da sokuldu. sonra benim solumdaki oturan bayan kalktı ve indi bende ona yeri vermek istediğimde o arkadaşına oturmasını söyledi. ve o bu arada önüme geldi. diğer arkadaşı ise sağıma yaklaşarak çevremizi kapattı. önce anlamamıştım ama müthiş bir oraganizasyon gibiydi. önce kıçının iki yanını sağa sola yaslayarak sikimi aradı. benimkisi ise bu arada tepki vermeye başladı. sonra elini arkasından doğru yaklaştırdı ve sikimi ellemeye başladı. kot pantolon giydiğim için bu biraz zor oluyordu. kendisi zorlayarak sikimi yukarı kaldırdı. artık dikleşmiş ama kotun içine sığmayan bir sikim vardı ve birisi otobüste sıvazlayıp duruyor sonra kıçına sürtüyordu. sonra inanılmaz birşey oldu. paltosunun arkasında 3-4 düğme vardı, onlardan birini açtı. ve benim elimi tutarak içeriye soktu. önce çok korkmuştum, öyle ya elim kadının paltosunun içinde ve bir seslense hiç kurtuluşum yoktu. sonra elimi içeri atınca birde ne göreyim, içinde hiçbirşey yoktu, şaşkınlıktan dilimi yutacaktım. tekrar söylüyorum içinde daha doğrusu altında pantolon yada etek gibi bir şeyi geçtim kilodu bile yoktu, ve elimle kıçını yavaş yavaş atından amını okşamaya başladım. sonra benim kotumun düğmelerini çözmeye başladı. anlamıştım birşeyler olacaktı ama nasıl, benim değil başıma daha önce böyle birşey gelsin otobüste şimdi sikişecektim. çok heyecanlıydım. sikimi eline aldı zorlayarakta olsa çıkardı. bu arada yan koltukta oturan ise bizi izliyordu. diğeri ise eliyle sikimi paltosundan içeri soktu ve yavaş yavaş yön bulmasını sağlıyordu. ben zaten boşalma pozisyonuna gelmiştim. ama sıktım, oda bunu anlamıştı. biraz ayakkabılarının üzerinde yükselerek sikimin amına daha rahat temas etmesini sağladı. bense bütün bunları bir halk otobüsünde bir sürü insanın olduğu bir ortamda yaptığıma inanamıyordum. sonra amının içine girdim. daha bir iki gitmeye kalmadan ben içine boşaldım. şaşırmıştı. sonra benimkisi ufalınca kendiliğinden amından çıktı. amından sularım akıyordu. sonra sağımdaki diğer kız elini uzatıp sikimi kavradı. tekrar sağmaya başladı. o an anladım bunların bunu planlı yaptıklarını. ama artık inme zamanı geliyordu. bende onları maça götürmeyi teklif ettim, tabi önce teşekkür ettim ve erken boşaldığım için de özür diledim. ve maçtan sonra devam etmeyi teklif ettim. önce eğer başka birisi olsa salak maçı bize tercih etti deyip siktiredeceklerini söylediler ama benim tecrübesiz birisi ve istanbulda da yeni birisi olduğumu öğrendikleri için kabul ettiler. birlikte maça gittik. daha sonra ise onların evine. bunu daha sonra anlatacağım

1 Response to "Turbanli ama"

selam dedi ki...

Ben murat mersinden bayan kuaforuyum yas 24
mersinli bayanlardan arama ve mesaj bekliyorum
yanlız bayanlar cagrıya cevap yok 05064942008

Yorum Gönder

 
powered by Blogger