Sahilde 3 kisiyle

Ben 16 yaşında esmer kendi yaşıtlarıma göre biraz gelişmiş bir kızım özellikle göğüslerim çok büyükler.Her yaz gittiğimiz bir yazlığımız vardı.O yazda oraya gitmiştik.O gün kendimi çok farklı hissediyordum.Anlam veremediğim bir kıpırtı vardı içimde istiyorum galiba diye düşündüm.Ama daha önce hiç yapmamıştım böyle birşeyi nasıl isterim diye aklımdan geçirirken arkadaşlar denize gittiklerini söylediler ve benide çağırdılar. Bikaç tane bikinim vardı bunların arasından biri vardıki bembeyaz ve ipinceydi.Sevgilim almıştı.İçimi gösterirmi diye düşündüm ama sahilde havlu vardı ona sarılacaktım kimse bir şey göremezdi.Sahile gittim. Gittiğim gibi denize girdim bi hayli açıldım arkadaşlarla ama yanımdaki kızlar daha fazla açılmaktan korktular nedense bende açılmaya 3 erkek arkadaşımla devam ettim. Bir süre sonra yorulduk ve durduk.Nerden geldiyse konu birden seksten açıldı.Ben öyle birşey evlenmeden yapmam falan dedim.Ama arkamdaki iki çocuğun kıs kıs gülmesi ile arkamı döndüğümde birde ne göreyim.3.arkadaş mayosunu çıkarmış bana uzatıyordu bir dokun görelim bakalım istiycekmisin istemiycekmisin dedi. Önce tabi reddettim ama heyecanlandığımıda hissettim.Bu bana girse ne olur diye düşünüyordum.Ve dokunmaya karar verdim çocuklarda zaten birşey yapmayacaklarını söylediler.Tek amaçları beni azdırmakmış.Elime aldım okşamaya başladım birden diğer çocuklarda beni okşamaya yalamaya başladılar içimdeki kıpırtı birden arttı ve gerçektende istediğime karar verdim.Ama denizde ıslak ıslak olmayacağınıda biliyordum.Kıyıya gidelim akşam konuşuruz dedim.Akşam lafını duyunca pek itiraz etmediler yeterki sen iste falan dediler. Ama ben azmıştım gerçekten ve çevremdekilerinde bana bakarak azmasını istiyordum.Ne yapmalıyım diye düşünürken birden aklıma bir fikir geldi bütün sahili azdıracaktım.Sahile yaklaşınca bikinimin alt kısmını yukarı doğru kaldırdım popomun alt kısmı görünüyordu elimle kontrol ettim daha sudan çıkmamıştım.Birde elimle mayomu iyice içeriye soktum artık bikini tamamen yapışmıştı kalçalarıma. Yavaş adımlarla çıktım denizden.Ağır ağır yürürken bütün sahildeki erkeklerin bana baktığını farkettim arkamı döndüğümdeyse denizdekilerde bana bakıyordu.Bikinim içimde ne varsa tamamen gösteriyormuş ben bile hayret ettim ipince birşeydi ama bu kadar olacağınıda sanmıyordum.Ama hepsini dahada azdırmalıyım diye düşündüm havlumu aldım yerden yere eğilirken dizlerimi hiç bükmeden eğiliyordum Aynen domalıyordum çok heyecanlanmıştım tabi çevremdekilerde.Ellerimle popomun içine girmiş olan bikinimi kenarlarından tutup iyice açarak çıkardım herkes oraya bakıyordu tamamen bikiniyi geriye çekip popomu kapamasını sağladım.Ama kapatırken herkesede göstermiştim.Yüzüstü uzandım.Bir kız arkadaşımı çağırdım yanıma.Beni yağlamasını söyledim ayrıca yağlarken popomu göstercek şekilde bikinimi tekrar iyice açmasını söyledim.Bikini hala ıslaktı ve yapışmıştı vücuduma. Kız arkadaşım popomu yağlamaya başladı yavaş yavaş o arada da açıyordu bikiniyi.Çevremdekileri inceliyordum bende hepsi yiycekmiş gibi bakıyordu bana ve bu benim çok hoşuma gitmişti.Daha da baksınlar istiyordum.Kız arkadaşımdan bikinimin üst kısmınıda çözmesini istedim.Çözdü ve bende yere uzandım tam olarak bacaklarımıda iki yana açtım.Göğüslerim büyük olduğundan yanlardan patlamış gibi duruyordu.Arkamdan geçen herkes popoma sulanarak bakıyordu.Arkadaşımdan birde sütlü dondurma istedim. Dondurmayı getirdi,aldım ağzıma yalamaya başladım aynı sakso çeker gibi dondurmayla yapıyordum.Dondurmayı öyle yalıyordumki ağzımın heryeri beyazlaşmıştı.Ama yere çok yakın yemeye çalışıyordum çünkü azıcık kalksam memelerim dışarda kalcaktı.Bende öyle yaptım.Altıma bir havlu koyup dirseklerimin üzerinde durdum.Öyle yatıyordumki yanlardan bakanlar önden bakanlar hep memelerimi görmekteydi.Nerdeyse çırılçıplaktım.Her yanımda erkekler toplanmıştı artık yavaş yavaş.Gelen benim olduğum tarafa şemsiyesini kuruyordu. Son bir kez baya bir doğrulup arkadaşımı çağırdım.Sanırım orada memelerim tamamen göründü.Arkadaşım arkamı bağladı ve tekrar denize girdim.Fazla durmadım eve dönecektim artık.Havlumu aldım kurulanmadan yürümeye başladım eve doğru.Evimize iki ayrı yoldan gidiliyordu.Aslında kalabalık olan yolu genelde tercih ederdim ama o yolda genelde babam olurdu ve beni bu bikiniyle görmesini istmemiştim. Issız yoldan gitmeye karar verdim.Islak olduğum için bikinim yine yapışmıştı ve yine heryerim gözüküyordu.Bikinimin popo kısmını düzeltirken havlum yere düştü.Onu yerden alırken eğildim doğrulduğumda belimde bir el vardı arkamı döndümki 3 kişi ile karşılaştım.Biri arkama geçip ağzımı kapadı ne olduğunu anlayamadan.Bunlar hep beni izleyen erkeklerdi fazla azdırmıştım sanırım.Hemen yakındaki bir çalılığa götürdüler.Çok büyüktü hepsi benden ellerinde oyuncak gibiydim hareket ettirmiyorlardı beni. Yere yatırdılar ve soyun dediler mecbur soyundum.Hepsinin memelerimi görünce gözleri açıldı.Bir anda ikisi önlü arkalı geçtiler öbürüde göğüslerimi okşuyordu.Arkadan ve önden aynı anda bastırdılar hemen köklediler.Çok canım yanıyordu,ağlıyordum.Aradan 10 dakika falan geçti o şekilde kızlığım falan gitmişti artık önlü arkalı boşalıyorlardı bana.Daha sonra biri bacaklarını açtı ve yala dedi aynen dondurmayı yaladığın gibi dedi.Biride arkama geçmişti götüme hayvan gibi veriyordu. Artık bende yavaş yavaş boşalıyordum hoşuma gitmeye başlamıştı özellikle götümü sikerkenki olanlar.O zevkle yalıyordum artık başını yutuyordum.Sikini sonuna kadar ağzıma alıyordum.Arkamdaki çocuk birden boşaldı bende boşalıyordum.Bir anda ağzımın içinde sıcak birşeyler farkettimki bikaç saniye içinde nefes alamaz olmuştum ağzımın içine boşalmıştı hayvan yutamadım bi türlü yarısıda zaten yüzüme bulaşmıştı. 3 kişi yaklaşık onyedi onsekiz kez siktiler beni sanki hayatlarında hiç kız görmemiş gibi.Ama çok hoşumada gitmişti nedense bir kez daha yaşamak istediğimi farkettim.Çocuklarda yüzümden anladılar sanırım telefonlarıyla bir iki yeri aradılar.4-5 çocuk daha geldi ondan sonrasını hatırlamıyorum. Sabah uyandığımda bütün deliklerim çok pis acıyordu ve hala kanıyorlardı.Çok fena sikmişlerdi beni herhalde onlardanda başka bikaç çocuk daha gelmişti.Ama böyle bir heyecanı birkez daha yaşamayı isterim.Zaten bundan dolayı artık daha ıssız sahillere gitmeyi tercih ediyorum.Ordaki erkekler daha cesur oluyor istediğimi hemen veriyorlar

7 Response to "Sahilde 3 kisiyle"

serdar dedi ki...

ben izmirden serdar izmir ve civarı cif veya bayan arkadaşlarla kalıcı bir dostluk icin tanışmak isterim cp numaram 0535 507 09 92

sekshikayeleriii dedi ki...

BEN MEHMET 537 443 94 47 KOLGIBI SIKIM VAR YETER DOYMUYORUM ADAM GIBI YARAK ISTIYORUM DIYORSAN ALIRIM AZGINLIGINI AMINI YERINDEN OYNATIRIM HER SOKUSUMDA ISTANBUL ICI REEL SEX ICIN ARA BENI kolgibbi3450@hotmail.com

Hakan yıldız dedi ki...

slm ben istanbuldan hakan yaşım32 boy1.82 kilo74 atletik ve sportmern yapılı sırdaş bakımlı bekar beyim zevk ve fantazi isteyen arzulu istekli ateşli bayanlar ve 3cü tek erkek arayan çiftler arayabilir 05364131029 herşey saygı ve güven içinde görüşelim aloneman1980@hotmail.com

OKAN5316191265İST dedi ki...

BEN OKAN-531-619-12-65-İSTANBULDA CİDDİ REEL GÜRÜŞMEK İSTİYEN 30 VE 50 YAŞ ARASI EVLİ DUL KİLOLU ŞİŞMAN TOMBUL MATURE MİLF OLGUN BAYANLARI BEKLERİM BEŞYÜZOTUZBİR ALTIYÜZONDOKUZ ONİKİ ATMIŞBEŞ GÜVEN VE GİZLİLİK ŞART 05316191265 NO ÖZELE AÇIK TERCİHİM İSTANBUL

NOT:TEKİM 30 VE 50 YAŞ ARASI EVLİÇİFTLERE DENEYİMLİ AKTİF OLARAK EŞLİK EDERİM 531 619 12 65 NO ÖZELE AÇIK GÜVEN VE GİZLİLİK ŞART BEŞYÜZOTUZBİR ALTIYÜZONDOKUZ ONİKİ ATMIŞ LÜTFEN CİDDİ GÜRÜŞMEK İSTİYENLER ARASIN (GEY VE PASİFLER RAHATSIZ ETMESİNLER)
SAYGILARIMLA OKAN BEN
5316191265 NO ÖZELE AÇIK okan5316191265ist@gmail.com

asd dedi ki...

Merhaba ben ali ankarada yaş 19 tanışmak isteyen bekar evli dul bayanlarla hem mesajlaşıp hemde konuşarak sex hayatıma 7/24 saat beraber devam ederiz 0537 488 69 45

selam dedi ki...

Ben murat mersinden bayan kuaforuyum yas 24
mersinli bayanlardan arama ve mesaj bekliyorum
yanlız bayanlar cagrıya cevap yok 05064942008

sempatik sikici dedi ki...

GİZLİLİGE ÖNEM VEREN AZGIN DUL BAKIMLI KULTURLU NE İSTEDIGINI BİLEN CILGIN KIZLAR MUTAVAZİ HNMLAR SUBAY VE ASTSUBAY HNMLARI FANTAZİ DÜŞKÜNÜ EVLİ ÇİFTLER 24 SAAT 22CMYLE EN AZ 4 POSTA GARANTILI UYGULAMALI OLARAK SIKISLERIMIZ TARIHE UCRETLİ OLARAK GECER BİLGİNİZE 0534 489 55 20

Yorum Gönder

 
powered by Blogger