Azgin Kiraci

merhaba ben ankarada oturuyorum başimdan gecen olayı anlatacagım ben 18 yasıdaydım kıracımız yasemıle her gece rüyalarımı süsleyen kadındı bır gün kocası is ıcın sehır dısına cıktı ve yasemın abla anneme kenan bızde kalabılırmı dıye ızın ıstedı megersem korkuyormus(bu arada yasemın 24yasında tam sex hatunu süper kalcaları dımdık gögüslerı mınyon tıplı birisı) tamam olur dedı 3 gün kocası gelmeyecektı hayatımın fırsatıydı ilk gün okuldan cıktım dogru yasemıne gıttım kapıyı actı üstünde de transparan bır bulz sütyenı gozukuyordu altında dız üstu etek vardıhosgeldın falanfılan dedı yemek yermısındıye sordu bende evet dedım yemek hazırladıve beraber yedık benım oglan onu gordukce kalkıyor engel olamıyordum bana kızarkadasım olup olmadıgını sordu bende var dedım nasıl bırı dedı tarıfettım sonra cocuk agladı ona bakıyorken domalmıs karsımda duruyor du belde cocugun yanına gıttım neyse sustu bendedım internetinize gırebılırmıyım dedım tabı dedı bılgısayarı yatak odasındaydı bılgısayarı kurcalarken o geldı hafıften uzerıme yuklendı göguslerı omuzlarıma deyıyordu benım oglan yıne sahlandı bu onu farkettı ve dahada surtunmeye basladı benım resımlerımı gosterıyımmı dıye sordu bende evet dedım resımlere bakarken mayolu resımler gozumden kacmadı bu arada yanıma otudu bacakları bacaklarıma deyıyor tahrık oluyordumsonra uzerıme rahat bırsey gıyıyım dedı bende ozaman gıyın ben dısarda bekleyım dedım gerek yok dedı pekı dedım o uzerın deyıstırırken ben caktırmadan ızlıyordumve altın da bır baksır uzerınde yarım badı vardı bana sen masaj yapabılırmısın dedı bende evet dedım ozama yaparmısın dedı dabi dedim yataga uz ustu uzandı ben de yanına oturdum o mütıs kalcaları önümdeydi ben basladım masaja ayaklarından baldırlarını ovalıyordum o sıra cokuk agladı ben cocugu uyutuyum gelıyım dedı tama dedım bende uzerıme rahat bırsey gıydım bu geldı be bulz unu cıkardı goguslerı fırlayacak gıbı ıdı bana daha rahat yaparsındedı bende tamam dedımve uzandı sırtını oksuyordum ve sutyenınkopcasını acıyımmı dıye sordum ve bana daha belıyormusun dedı ve actım benden baldırlarıma masaj yapmasını ıstedıve bacaklarına yoneldım ve rahatlamıstı artık baldırına masaj yaptıkca kendınden gecıyor ve ayagını acıyordu amı karsımda duruyordu elımı yavasca kalcasına dogru yonelttım elımı amının uzerıne getırdım ve ses cıkarmadı bende oksamaya devam ettım afıftenyuzu degısmeye basladı bende baksırın ıcıne elımı yavasca soktum ve cıkartım benım yuzume baktı ve gulumsedı ve guzelmıdıye sordu bende fıstık gıbı dedım guldu benım ogan dımdıktı ve gordu elıne aldı oy dıye bırses cıkardı bunu yuz ustu dondurdum ve memelerı dımdı elımdeydı ve oksuyordumoda sıkımı oksuyor ıncelıyordu kocammın kınde buyuk dedı nekadar dıye sordu bende 19 santımdedım beya buyuk dedı ve dudaklarına yapıstım cok guzel emıyordum elım de goguslerını sıktırıyor dum ve yavasca memelerının yalamaya basladım sonra assagıyadogru ındım amı karsımdaydı yenı tıras olmus bır amcıgın nasıl oldugunu tahmım edın sonra ınletıler basladı hadı bebegım sok amıma sok amıma dıyor benı tahrık edıyordu bıraz yaladıktan sonra sıkımı amının uzerınde gezdırıyordum ve bır hamlade ıcıne ıtekledım amı sıcacık ve dardı ve gıtgel yapıyordum oda ınlıyor ve acıdıgı yuz ıfadesın den bellıydı ve ıkımız de bosalmalıktık ve once yasemın sonra ben ıcıne bosaldım ogun sabaha kadar beraber olduk 3 gün boyunca kac kere bosaldım hatırlamıyorum ve arada 2 sene gectı ılk gece den benden cocugu varmıs oyle soyledı ve hala ılıskımıze devam edıyoruzzzz diyer bölumlerı daha sonra anlatırım byyyyyy

3 Response to "Azgin Kiraci"

sekshikayeleriii dedi ki...

BEN MEHMET 537 443 94 47 KOLGIBI SIKIM VAR YETER DOYMUYORUM ADAM GIBI YARAK ISTIYORUM DIYORSAN ALIRIM AZGINLIGINI AMINI YERINDEN OYNATIRIM HER SOKUSUMDA ISTANBUL ICI REEL SEX ICIN ARA BENI kolgibbi3450@hotmail.com

Unknown dedi ki...

mrb ben ist dan savaş mutsuz bayanlar arayın beni mutlu olun 0535 258 57 49 :)

selam dedi ki...

Ben murat mersinden bayan kuaforuyum yas 24
mersinli bayanlardan arama ve mesaj bekliyorum
yanlız bayanlar cagrıya cevap yok 05064942008

Yorum Gönder

 
powered by Blogger